Contact
FAQ
We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Wij bieden levering binnen één dag aan - in principe ontvangt u uw product altijd binnen 48 uur na bestelling.
Er kunnen echter uitzonderingen zijn vanwege drukte bij ons of bij PostNL - BPost & DHL.
Als u vragen heeft, staat onze klantenservice klaar om te helpen op
of info@christmassweats.nl
Wanneer u bij Christmas Sweats winkelt, verzenden wij met PostNL, BPost of DHL.
Gratis verzending naar een pakketkluis wordt aangeboden bij aankopen van meer dan 70€
Leveringstijd:
Normaal gesproken leveren we binnen 1-3 dagen - echter kunnen er in drukke periodes vertragingen zijn bij de postdienst. Dit komt vooral voor tijdens Black Friday, het kerstseizoen en bij sneeuwval.
Uitwisseling of retournering is een integraal onderdeel van veel aankopen. Daarom hebben we het voor u gemakkelijk gemaakt.
U kunt hier een retourlabel maken en uw artikelen terugsturen. We zullen €6,98 in mindering brengen voor uw retourlabel.
Gebruik hier ons retourportaal
Voor terugbetaling van geretourneerde artikelen kan er een transactievertraging van maximaal 10 dagen zijn.
We vergoeden op dezelfde kaart die u heeft gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.
Als u geen gebruik wilt maken van ons retourportaal, kunt u ook zelf de verzending regelen. Het is belangrijk om ons een e-mail te sturen naar info@christmassweats.nl waarin u aangeeft dat u een pakket retourneert, samen met uw verzoek om terugbetaling of omruiling. Het is ook belangrijk om een briefje met het bestelnummer in uw pakket bij te voegen.
Ons retourbeleid biedt u een retourperiode van 100 dagen, op voorwaarde dat het label niet is verwijderd en het geretourneerde product geen esthetische defecten of geuren vertoont.
De tijd tussen het retourneren van het product en de terugbetaling op uw rekening zou 7 tot 10 werkdagen moeten zijn.
We schrijven het bedrag van uw rekening af zodra de artikelen zijn verzonden vanuit ons magazijn.
Als u nog niets heeft ontvangen maar er wel geld is afgeschreven, kan dit erop wijzen dat u een onjuist e-mailadres of telefoonnummer heeft ingevoerd tijdens het bestelproces. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, we helpen u graag bij het lokaliseren van uw pakket.
Welke betaalmethoden accepteert u?
We accepteren betalingen via Apple Pay, IDEAL, Klarna, Paypal, Maestro, Visa en Mastercard.
Indien u een defect product ontvangt, kunt u naar ons retourportaal gaan en de informatie over het defecte product invullen, samen met het toevoegen van foto's van het probleem:
Gebruik hier ons retourportaal
Als alternatief, in geval van een defect product, klachten of een bestelfout, neem dan contact met ons op via info@christmassweats.fr en verstrek ons informatie over het probleem, samen met het bestelnummer. We zullen het zo snel mogelijk oplossen.
Niet-afgehaalde pakketten
Indien u uw pakket niet ophaalt, wordt het naar ons teruggestuurd. We brengen administratiekosten van 10€ in rekening voor deze afhandeling.
Indien u gewoon van gedachten veranderd bent, zullen we de bestelling annuleren en u terugbetalen, waarbij de administratiekosten van 10€ worden ingehouden.
Waar worden uw kledingstukken geproduceerd en van welke materialen? Onze kledingstukken worden geproduceerd in Bangladesh en China. Als u een kersttrui met lichtjes of een kersttrui met glitters wilt, zijn deze altijd beschikbaar in 100% acryl. Als u op zoek bent naar een kersttrui van 100% katoen, kunt u deze vinden in de collectie waar we naar linken.
Schrijf ons
